Η ομάδα τεχνικής υποστήριξης της Eurosoft παρέχει συνεχή βοήθεια στους πελάτες μας για τον εντοπισμό και την επίλυση προβλημάτων που προκύπτουν κατά τη διάρκεια της λειτουργίας των εφαρμογών μας, χρησιμοποιώντας διάφορα εργαλεία και τεχνικές για να αποφευχθούν περιττές διακοπές. Οι τεχνικές δεξιότητες των εμπειρογνωμόνων μας μπορούν να βοηθήσουν σε όλα τα προβλήματα που προκαλούνται από διάφορους λόγους, είτε απο λειτουργικά λάθη, εφαρμογές ή αποτυχίες του υπολογιστή, μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες είτε μέσω της γραμμής Helpdesk, είτε μέσω εργαλείων απομακρυσμένης διάγνωσης και επίλυσης όπως TeamViewer ή μέσω επιτόπιων επισκέψεων. Ωστόσο, σε περιπτώσεις αποτυχίας υλικού απο στοιχεία που δεν παρέχονται από την εταιρεία μας, η Eurosoft μπορεί να χρειαστεί να επικοινωνήσει, να αναζητήσει δικαιώματα και να συντονίσει με τους προμηθευτές υλικού σας προκειμένου να επιλυθούν κάποια προβλήματα. Με λίγα λόγια, μετά από την εφαρμογή του λογισμικού, η Eurosoft θα δημιουργήσει διαδικασίες που θα εξασφαλίζουν γρήγορη και αποτελεσματική υποστήριξη στους πελάτες μας, προκειμένου να αποφευχθούν οποιαδήποτε προβλήματα.
Μάθετε Περισσότερα!